Публічний договірпро надання послуг з тимчасового розміщення
Прочитайте текст даного публічного договору-оферти про надання послуг і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів цього публічного договору-оферти, чи Ви не зрозуміли будь-який із пунктів цього публічного договору-оферти, пропонуємо звернутись за додатковими роз’ясненнями до працівників Готелю.Послуги надаються на території приватного будинку, що знаходиться за адресою: м.Яремче, вул. Партизанська 57А,(далі «Villa Familia», далі Готель), та включають в себе: розміщення фізичних осіб, шляхом надання усього будинку, для тимчасового проживання.У випадку прийняття Вами запропонованих Послуг в Готелі вважається, що Ви цілком та безумовно погоджуєтесь з усіма умовами нижчевикладеного публічного договору-оферти про надання послуг та правил проживання в готелі, у повному обсязі і безумовно приймаєте їх (в т.ч. погоджуєтесь виконувати усі зобов’язання, які на Вас покладаються цим договором про надання послуг та правилами проживання в готелі) і Вам зрозумілі всі їх положення. Публічний договір-оферта про надання послуг з тимчасового розміщення, та правила проживання в Готелі визначають зміст прав, обов’язків та відповідальності Готелю і Гостю, діють одночасно та доповнюють один одного.
1. Загальні положення.1.1. Даний Публічний договір-оферта визначає умови договору відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України та є офіційним Публічним договором-офертою, адресованою іншим особам (далі – «Гість», або «Гості», або «Клієнт», або Користувач», або «Замовник»), укласти договір про надання Гостю послуг з розміщення (надання будинку для тимчасового проживання) на викладених нижче умовах.1.2. Надалі по тексту Публічного договору-оферти Готель або Виконавець та Гість разом називаються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».1.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.1.4. Гість дає згоду на повідомлення третім особам інформації, яка виникає у зв’язку із виконанням цього Публічного договору-оферти та отримання Гостем послуг від Готелю.
2. Пропозиція (публічний договір-оферта або договір)/ Предмет договору.2.1. Предметом Публічного договору-оферти/Договору є надання Готелем Гостю за плату послуг з розміщення, шляхом надання будинку для тимчасового проживання за адресою знаходження Готелю. 2.2. Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Гостем будь-якої дії, передбаченої п.3.4 договору, що означають повне та беззастережне прийняття останнім всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України. Договір про надання послуг з розміщення укладений Користувачем за допомогою акцепту публічного договору-оферта, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами та вважається таким, що Користувач ознайомився і згоден з умовами цього публічного договіру-оферти.
3. Порядок укладення договору.3.1. Договір укладається між Готелем і Гостем у формі договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України).3.2. Прийняттям (акцептом) публічного договіру-оферти, здійснення Гостем будь-якої з дій, визначених п. 3.4 Договору.3.3. Прийняття (акцепт) публічного договіру-оферти означає повне, безумовне та беззастережне прийняття Користувачем всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень та прирівнюється згідно ч. 2 ст. 642 ЦК України до укладення Сторонами двостороннього письмового договору на умовах, що викладені в цій Публічній оферті.3.4. Укладання договору означає, що Користувач:– у повному обсязі ознайомився та згідний з правилами проживання у Готелі;– визнає безумовну придатність приміщень Готелю для задоволення потреб, описаних у цьому договорі;– приймає всі умови цього договору без зауважень та заперечень.3.5. Гість у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України підтверджує факт прийняття (акцепт) публічного договіру-оферти у випадку виконання будь-якої з наступних дій:– сплати послуг з тимчасового проживання через службу прийому і розміщення або банківським переказом, або банківською карткою;– безпосереднє користування Гостем послугами Готелю (поселення);– заповнення реєстраційної форми/розписки/анкети на рецепції.3.6. Гість зобов’язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації на отримання послуг Готелю достовірні персональні дані та відомості, що відповідають дійсності.3.7. Термін акцепту цього публічного договіру-оферти необмежений.
4. Правила надання послуг та проживання.4.1. Ці Правила регламентують основні вимоги щодо користування послугами «Villa Familia», далі Готель, що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання Готельних послуг) Гостям, регулюють відносини між Гостями та Готелем, що є виконавцем зазначених послуг.4.1. Підприємницька діяльність Готелю регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Готель керується, зокрема, “Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг”, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19 та внутрішніми документами та правилами.
5. Порядок бронювання.5.1. Готель має право укладати договір з Замовником на бронювання будинку шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання. Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є внесення Замовником плати за замовлені готельні та додаткові послуги, що свідчить про прийняття Замовником цього Публічного договору-оферти.5.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту оплатиСпоживачем замовлених готельних послуг та зарахування вказаних коштів на поточний рахунокабо в касу Готелю «VillaFamilia» (стаття 642 Цивільного кодексу України), без підписанняписьмового примірника цього Договору Сторонами.5.3. Споживач дає згоду дотримуватися умов даного Договору та згоду отриматиготельні послуги на встановлених Готелем «VillaFamilia» умовах з моменту оплати замовленихготельних послуг.5.3. Заявки на бронювання Номерів у Готелі для розміщення індивідуальних туристів, громадян і груп подаються Замовником у строк, визначений адміністрацією Готелю, згідно з укладеним договором.5.4. Бронювання вважається негарантованим без здійснення оплати. Щоб зробити бронювання гарантованим, Гостю необхідно здійснити передплату. З моменту отримання даних для оплати авансового платежу, ми можемо гарантувати попереднє бронювання будинку. Термін діі попереднього бронювання триває один робочий день, з моменту отримання данних для оплати.5.5. Перед оплатою потрібно уточнити дати, на які Гість плануєте приїхати, а також узгодити кількість людей, які приїдуть відпочивати. Аванс становить 10% від загальної суми за весь період проживання.5.6. Здійснити передплату можливо за допомогою онлайн-банкінгу або будь-яким банківським переказом за попередньою домовленістю з Готелем.5.7. Після того як час попереднього бронювання минув і оплата не була здійснена, то попереднє бронювання анулюється без повідомлення Гостю.
6. Анулювання бронювання.6.1. У випадку скасування бронювання не пізніше ніж 15 діб до 14:00 дати заїзду авансовий платіж повертається у повному обсязі6.2. У разі якщо Гість не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше, ніж за 15 діб до 14:00 дати заїзду, сума передоплати не повертається та вважається штрафом, стягнутим на користь Готелю.6.3. Ануляція без штрафних санкцій можлива за умови, що адміністрація Готелю зможе знайти і здати будинок іншим відпочиваючим.
7. Порядок оформлення проживання.7.1. Будинок надається Гостю для проживання при пред’явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та інше), і заповненні анкети (реєстраційної картки) Гостя.7.2. Після оформлення документів на проживання гостю надається ключ від будинка. 7.3. Оплата здійснюється в повному обсязі при поселенні, крім наступних випадків:- Гість надав свою платіжну карту для блокування суми проживання;- Бронювання для Гостя зроблене компанією з якою є договір про співпрацю;- Гість зробив стопроцентну передоплату при бронюванні.
8. Заїзд, виїзд.8.1. Режим роботи Готелю цілодобовий. Час поселення – з 15:00, розрахункова година – 12:00 . Оплата стягується за добу проживання згідно розрахункового часу.8.2. При проживанні менше доби, оплата здійснюється за повну розрахункову добу відповідно до встановленого часу поселення і розрахункової години.8.3. Ранній заїзд та пізній виїзд Гостей з/до Готелю можливий лише за попереднім узгодженим бронюванням.8.4. При достроковому виїзді у зв’язку із скороченням терміну проживання у Готелі порівняно з заброньованим терміном проживання, сумма за відпочинок не повертається. 8.5. Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 години оплачується додатково в розмірі 100% вартості доби проживання.8.6. Ранній заїзд з 06:00 години до 14:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання 8.7. Пізній виїзд з 12:00 години до 18:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.8.8. Пізній виїзд після 18.00 оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання.8.9. Діти до 10 років включно розміщуються без оплати.8.10. Розміщення дітей від 10 років оплачується в повному обсязі згідно з Прейскурантом Готелю 8.11. Розміщення дорослих на додатковому місці – 2500,00грн/добу 8.12. При поселенні в будинок Гість має проінформувати адміністрацію готелю, якщо він виявив будь-які дефекти техніки, несправності в електромережі, системах тепло та водопостачання.8.13.При виїзді з готелю Гість обов’язково має здати ключ від будинку адміністратору.8.14. Адміністрація Готелю залишає за собою право перевіряти будинок під час виїзду Гостя.
9. Готель має право відмовити Гостю або припинити проживання в Готелі у наступних випадках.9.1. У Гостя відсутні документи, або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;9.2. У Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, Гість знаходиться в стані алкогольного, наркотичного чи іншого подібного стану сп’яніння. Поведінка Гостя неадекватна та агресивна.9.3. Гість відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі;9.4. Гість неодноразово порушує правила перебування у готелі чи на території комплексу, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для комфортного перебування інших мешканців, адміністрація готелю має право відмовити йому у поселенні або припинити проживання (здійснити виселення).9.5. Гість внесений у список небажаних гостей;9.6. В інших випадках, передбаченим законодавством України.9.7. Достроково, без повернення сплачених коштів Гостем за тимчасове проживання, розривати договір про надання послуг з тимчасового розміщення, з одночасним примусовим виселенням з території Готелю у разі:- порушує умови даного Договору;- порушує Правила надання готельних послуг та проживання в Готелі «VillaFamilia»;- порушує громадський порядок;- порушує тишу з 23-00 години до 07-00 години.9.8. У разі розірвання даного Договору з вини Гостя, сплачені ним грошові коштиГостю не повертаються.9.9. За відсутності Споживача в будинку більше 1 (однієї) доби (згідно йогорозрахункової години), та неможливості визначення його місцезнаходження або зв’язатися з ним,адміністрація Готелю «VillaFamilia» має право створити комісію, зробити опис майна, щознаходиться в будинку «VillaFamilia», і перемістити такі речі в кімнату для зберігання(камеру зберігання).
– перебування в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин;– паління в будинку, окрім спеціально відведених для цього місць;- перебуанні в Готелі з домашніми тваринами
10. Права та обов'язки споживача.10.1. Споживач зобов’язаний:10.1.1. Беззастережно дотримуватись положень та умов цього Договору, Правил наданняготельних послуг та проживання в Готелі «VillaFamilia» та інших внутрішніх нормативних актів,які опубліковані на сайті та рецепції Готелю «VillaFamilia».10.1.2. Поважати права інших Споживачів, працівників, гостей та відвідувачі Готелю«VillaFamilia».10.1.3. Дотримуватись морально-етичних норм, утримуватись від вживаннянецензурних висловів у громадських зонах Готелю «VillaFamilia».10.1.4. Дотримуватись правил пожежної безпеки та раціонального (економного)користування електроприладами та обладнанням Готелю «VillaFamilia».10.1.5. Під час заселення у номер ретельно оглянути його та протягом однієї годинипісля заселення повідомити Готель «VillaFamilia» про всі виявлені недоліки. Якщо Споживачне повідомив про такі недоліки, він несе за них відповідальність у порядку, визначеному цимДоговором, Правилами надання готельних послуг та проживання в Готелі «VillaFamilia» тачинним законодавством України.10.1.6. Виконувати інші обов’язки передбачені даним Договором, Правилами наданняготельних послуг та проживання в Готелі «VillaFamilia» та чинним законодавством України.10.2. Споживач має право:10.2.1. Отримувати повну та достовірну інформацію про вартість основних та додатковихготельних послуг, що надаються на території Готелю «VillaFamilia»;10.2.2. На якісне надання послуг згідно з поданою заявкою на бронювання.
11. Права та обов'язки Готелю11.1. Готель зобов’язаний:11.1.1. Своєчасно, якісно та у повному обсязі згідно з заявкою на бронювання надаватиСпоживачу оплачені послуги;11.1.2. Нести відповідальність за якість наданих послуг у відповідності до вимог чинногозаконодавства.11.2. Готель має право:11.2.1. Своєчасно отримати плату за готельні послуги за даним Договором.11.2.2. Вимагати від Споживача відшкодувати матеріальні збитки, які були завданіГотелю «VillaFamilia» з винних дій Споживача або бездіяльності Споживача або відвідувачівСпоживача.11.2.3. Не повертати Споживачу кошти в разі несвоєчасного анулювання або неприбуттяСпоживача до Готелю «BANKHOTEL».11.2.4. Достроково припинити надання готельних послуг Споживачеві, без поверненнясплачених коштів, у випадку порушення Споживачем умов даного Договору, Правила наданняготельних послуг та проживання в Готелі «VillaFamilia»та інших внутрішніх нормативних актів,які опубліковані на сайті та рецепції Готелю «VillaFamilia».
12. Строк дії договору та інші умови.12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором або до його припинення будь-якою зі Сторін в порядку, встановленому Договором.12.2. Дія цього Договору може бути достроково припинена за ініціативою Виконавця у випадках порушення Замовником або Гостем умов Договору та/або Правилами проживання в Готелі «Villa Familia».12.3. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.12.4. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.12.5. Цей договір може бути змінений, припинений або доповнений за згодою Сторін. Сторони зберігають за собою право достроково розірвати цей договір в порядку, передбаченому умовами даного договору.12.6. Сторони визнають, що усі умови даного договору є конфіденційними відомостями, і жодна зі сторін зобов’язується не розголошувати умови даного договору будь-яким третім особам.12.7. Строк дії даного договору визначається Сторонами до моменту повного виконання взятих на себе зобов’язань, а в частині розрахунку – до моменту повного розрахунку між Сторонами.12.8. Моментом укладення цього договору, є момент укладення між Сторонами договору приєднання до договору на надання готельних послуг, шляхом проведення Замовником або Гостем оплати рахунку з надання готельних послуг, який було виставлено Виконавцем. При цьому оплата в цілому або в частині послуг за цим рахунком та зарахування вказаних коштів Виконавцем, є підтвердженням з боку Замовника або Гостя, укладення договору, в тому числі але не виключно до умов щодо ануляції, зміни, та відмови від заброньованих послуг, розмірів штрафів та порядку проживання в Готелі. Оплата грошових коштів за цим рахунком є акцептом з боку Замовника або Гостя щодо прийняття пропозиції Виконавця з придбання послуг та їх оплати, яка розміщена на офіційному сайті готелю www.villafamilia.com.ua і є договором публічної оферти Виконавця та містить в собі всі істотні умови надання послуг (ст. ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України).
13. Форс-мажор.13.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання (або неналежне виконання) своїх зобов’язань, встановлених цим Договором, якщо таке невиконання сталося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору). 13.2. Обставинами непереборної сили (форс-мажором) відповідно до цього Договору вважаються повені, епідемії, епізоотії, землетруси й інші природні і штучні (техногенні) катастрофи і стихійні лиха, повстання, ембарго, військові дії, окупація, мобілізація, порушення громадського порядку, страйки, дії органів влади або будь-які інші обставини, що перебувають поза контролем і волею Сторін, відбулися після підписання цього Договору, і які не дають одній зі Сторін можливість належним чином виконувати свої зобов’язання за цим Договором. 13.3.Сторона, що опинилася під впливом обставин непереборної сили (форс-мажору), зобов’язана негайно (наскільки це дозволяють обставини, але не пізніше 1 (одного) календарного тижня із моменту їх виникнення) повідомити іншу Сторону про виникнення, характер і можливу тривалість обставин непереборної сили (форс-мажору) та надати належно оформлене підтвердження компетентного органу.