Гості

Номер

Дорослі

Діти

Надіслати запит

Надішліть запит, і ми протягом 1-2 годин надішлемо вам на пошту усі реквізити та підтвердження бронювання
Дата заїзду
Пн, 2 бер. 2024
16:00-22:00
Дата виїзду
Пн, 2 бер. 2024
16:00-22:00
Загальна тривалість перебування
4 дні
Загальна кількість гостей
Деталі прайсу
10000 грн

Ваш запит успішно надісланий

Ваш запит успішно надісланий та протягом цієї доби ми надішлемо вам на вказану вами пошту усі реквізити тощо

Щось пішло не так...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Вартість проживання:

Грн / Доба
15 000 - 22 000
ПТ, ВТ, СР, ЧТ, ПТ, НД, СБ
А автор чистого пульвінару хоче пройти. Оскільки дно озера передбачається обробити стрілами, багато ультрицій. Хвилі долини amet faucibus nisl потребують лише урни життя. Фаретра - це низькопрофільна бронзова малоповерхова будівля, яку вона хоче прикрасити шоколадом.

Реєстрація заїзду:

А автор чистого пульвінару хоче пройти. Оскільки дно озера передбачається обробити стрілами, багато ультрицій. Хвилі долини amet faucibus nisl потребують лише урни життя. Фаретра - це низькопрофільна бронзова малоповерхова будівля, яку вона хоче прикрасити шоколадом.

Умови бронювання:

А автор чистого пульвінару хоче пройти. Оскільки дно озера передбачається обробити стрілами, багато ультрицій. Хвилі долини amet faucibus nisl потребують лише урни життя. Фаретра - це низькопрофільна бронзова малоповерхова будівля, яку вона хоче прикрасити шоколадом.

Умови скасування:

А автор чистого пульвінару хоче пройти. Оскільки дно озера передбачається обробити стрілами, багато ультрицій. Хвилі долини amet faucibus nisl потребують лише урни життя. Фаретра - це низькопрофільна бронзова малоповерхова будівля, яку вона хоче прикрасити шоколадом.

Умови проживання:

А автор чистого пульвінару хоче пройти. Оскільки дно озера передбачається обробити стрілами, багато ультрицій. Хвилі долини amet faucibus nisl потребують лише урни життя. Фаретра - це низькопрофільна бронзова малоповерхова будівля, яку вона хоче прикрасити шоколадом.

Підтвердити для продовження

Натискаючи на кнопку, що ви ознайомилися, та кнопку продовжити, ви підтверджуєте, що ви ознайомилися правилами заїзду та сформованою ціною. Для більшого ознайомлення, ви можете перейти на сторінку Конфіденційності

м. Яремче, вул. Партизанська 57/А +38(097) 791-791-0

м. Яремче, вул. Партизанська 57/А +38(097) 791-791-0

Правила
проживання в приватному будинку «VillaFamilia», далі Готель

1. Загальні положення. 1.1. Ці Правила регламентують основні вимоги щодо користування послугами Готелю , що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання готельних послуг) Гостям, регулюють відносини між Споживачами або Гостями або Замовниками та Готелем «VillaFamilia», що є виконавцем зазначених послуг. 1.2. Підприємницька діяльність Готелю «VillaFamilia» регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Готелю «VillaFamilia» керується, зокрема, «Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19 та внутрішніми документами та правилами.
2. Порядок оформлення проживання 2.1. Будинок надається Гостю при пред'явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та інше), і заповненні анкети (реєстраційної картки) Гостя. 2.2. Після оформлення документів на проживання Гостю надається ключ від будинка. Оплата здійснюється при поселенні, крім наступних випадків: - Гість надав свою платіжну карту для блокування суми проживання; - Бронювання для Гостя зроблене компанією з якою є договір про співпрацю; 2.3. Документи (паспорти або інші документи) не приймаються Готелем в якості застави.
3. Заїзд, виїзд.3.1. Час поселення – 15:00 годин, розрахункова година – 12:00 годин. Оплата стягується за добу проживання згідно розрахункового часу. 3.2. При проживанні Гостя в Готелі «VillaFamilia» менше доби, оплата здійснюється за повну розрахункову добу відповідно до встановленого часу поселення і розрахункової години. 3.3. Ранній заїзд та пізній виїзд Гостей з/до Готелю «VillaFamilia» можливий лише за попереднім письмовим узгодженим бронюванням. 3.4. При достроковому виїзді у зв’язку із скороченням терміну проживання у Готелі «VillaFamilia» порівняно з заброньованим терміном проживання,кошти за проживання не повертаються . 3.5. Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 години оплачується додатково в розмірі 100% вартості доби проживання . 3.6. Ранній заїзд з 06:00 години до 14:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання . 3.7. Пізній виїзд з 12:00 години до 18:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання. 3.8. Пізній виїзд після 18.00 оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання. 3.9. Діти до 10 років включно розміщуються без оплати (з наданням додаткового місця при потребі). 3.10. Готель «VillaFamilia» має право відмовити Гостю в поселенні у наступних випадках: - у Гостя відсутні документи, або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві; - у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, або Гість знаходиться в стані алкогольного, наркотичного чи іншого подібного стану сп’яніння або поведінка Гостя неадекватна і агресивна. - Гість відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі «VillaFamilia»;- Гість внесений у «Чорний список клієнтів»; - Гість приїхав з твариною(будь-яка тварина)- В інших випадках, передбаченим законодавством України. 3.11. У всіх спірних випадках, питання вирішує одноособово адміністрація Готелю «VillaFamilia».
4. Порядок бронювання, анулювання бронювання та оплати.4.1. Бронювання будинку 4.1.1. Адміністрація Готелю «VillaFamilia» має право укладати договори на бронювання Номерів або будинку. 4.1.2. При наявності вільних Номерів Адміністрація Готелю «VillaFamilia» приймає заявки на бронювання від юридичних та фізичних осіб. 4.1.3. Готель «VillaFamilia» має право укладати договір з Замовником на бронювання Номерів шляхом підписання його двома Сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв'язку (засобів електронної пошти, включаючи факсимільний), який дозволяє достовірно встановити належність заявки Замовнику. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового погодження Готелем «VillaFamilia» направленої йому заявки на бронювання. 4.1.4. Заявки на бронювання Номерів у Готелі «VillaFamilia» для розміщення індивідуальних туристів, громадян та груп подаються Замовником у строк, визначений Адміністрацією Готелю «VillaFamilia», згідно з укладеним договором. 4.1.5. Бронювання вважається негарантованим без здійснення оплати. Щоб зробити бронювання гарантованим, Гостю необхідно здійснити передплату. Здійснити передплату можливо на Сайті Готелю «VillaFamilia» або іншим способом за попередньою домовленістю з Готелем «VillaFamilia». 4.1.6. Негарантоване бронювання дійсне до 18:00 години Дати заїзду, після чого може бути анульоване Готелем «VillaFamilia» без повідомлення Гостя. 4.1.7. Гість може підтвердити бронювання (таким чином, надавши йому статус Гарантованого бронювання) здійснивши передоплату у розмірі 10% від загальної суми за проживання(часткова передплата – для бронювання на період більше однієї доби,), або 100% від вартості бронювання (повна передплата), за допомогою банківської картки, банківським переказом або іншим способом. 4.1.8. У разі замовлення послуг з раннім заїздом Гостя, підтвердження бронювання такої послуги, підтверджується Готелем «VillaFamilia» за 48 годин до години заїзду (14:00 год.) дня заїзду. 4.1.9. У разі замовлення послуг з пізнім виїздом Гостя підтвердження бронювання такої послуги підтверджується Готелем «VillaFamilia» за 48 годин до розрахункової години (12:00 год.) дня виїзду. 4.1.10. У випадку скасування бронювання не пізніше ніж 15 діб до 14:00 дати заїзду авансовий платіж повертається у повному обсязі4.1.11 У разі якщо Гість не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше, ніж за 30 діб до 14:00 дати заїзду, сума передоплати не повертається та вважається штрафом, стягнутим на користь Готелю.4.1.12 Ануляція без штрафних санкцій можлива за умови, що адміністрація Готелю зможе знайти і здати будинок іншим відпочиваючим.4.1.13. Підтверджуючи бронювання Номеру у Готелі «VillaFamilia», Гість приймає та погоджується з вищезазначеними умовами, в тому числі з порядком Ануляції бронювання та правилами, які діють у разі Неприбуття.
5. Права і обов'язки гостей, які проживають у готелі/будинку.5.1. Гості, які проживають в Готелі «VillaFamilia», зобов'язані дотримуватися цих правил, правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України. 5.2. Готель не рекомендує залишати кошти, коштовності та інші цінності в Номері Готелю «VillaFamilia». 5.3. Готель «VillaFamilia» відповідає за втрату коштів, інших цінностей (цінних паперів, документів), коштовностей лише за умови, що вони були окремо передані Готелю на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову. Сейфи, розташовані в Номерах до цієї категорії не відносяться). 5.4. Якщо при виїзді Гостя із Готелю «VillaFamilia» буде виявлено, що Гість не оплатив додаткові послуги, надані Готелем «VillaFamilia», Гість на підставі документів, що підтверджують надання таких послуг, зобов'язаний сплатити такі послуги готівкою або платіжною карткою згідно діючих у Готелі «VillaFamilia» тарифів. 5.5. Гість несе відповідальність за майно, що знаходиться в номері Готелю «VillaFamilia», в якому він проживає відповідно до чинного законодавства та даних Правил. 5.6. У випадку втрати або пошкодження майна Готелю «VillaFamilia», що знаходиться у номері, Гість зобов'язаний повідомити про це адміністрацію Готелю «VillaFamilia». 5.7. У випадку заселення в готельний номер Готелю «VillaFamilia» декількох Гостей, Гість на якого зареєстрований такий готельний номер, доводить до інших Гостей, котрі проживають разом з ним, положення всіх положень даних Правил, а також в подальшому контролює виконання такими гостями цих Правил.
5.8. Гостям, які проживають в Готелі забороняється: 5.8.1. Заносити та зберігати у Номерах речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров'я громадян та збереження майна; 5.8.2. Залишати в номері сторонніх осіб (особи, які не заповнювали і не підписували реєстраційну карту гостя), а також передавати їм ключі від номера; 5.8.3. Куріння тютюнових виробів, електронних сигарет та кальянів на території всього Готелю «VillaFamilia» (в номерах, коридорах, холі та ресторані тощо). Дозволяється курити виключно в спеціально відведеному місці – інформація знаходиться в адміністратора Готелю «VillaFamilia». За куріння у заборонених місцях, Гість зобов'язується сплати Штраф у розмірі 100% вартості Номера за добу за кожне виявлене та зафіксоване порушення. 5.8.4. Користуватися електронагрівальними приладами, котрі не входять до комплектації Номеру Готелю «VillaFamilia»; 5.8.5. Використовувати обладнання Готелю «VillaFamilia» не за призначенням; 5.8.6. Порушувати спокій після 23:00 години вечора і до 8:00 години ранку; 5.8.7. Приносити та зберігати на території Готелю «VillaFamilia» вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї.
5.9. Права та обов’язки Гостей: 5.9.1. Гість має право замовити додаткові оплатні та безкоштовні послуги, звернувшись заздалегідь у розумний строк, необхідний Готелю «VillaFamilia» для підготовки до надання послуги, по телефону до адміністратора Готелю «VillaFamilia». 5.9.2. У разі, якщо під час проживання у Готелі «VillaFamilia» Гість загубив речі, Гостю слід якомога скоріше повідомити про це адмвнвстрацію Готелю «VillaFamilia». 5.9.3. Гість має право на пересилку забутих у Готелі «VillaFamilia» речей за письмовою вимогою такого Гостя та за його рахунок. 5.9.4. Гість має право висловлювати свої зауваження, претензії або пропозиції адміністрації Готелю «VillaFamilia» та вносити їх у книги відгуків та пропозицій. 5.9.5. При виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги присвоєній категорії, Гість має право за своїм вибором вимагати від Готелю «VillaFamilia» безоплатного усунення недоліків або відповідного зменшення вартості послуги. 5.9.6. Гість має право запрошувати відвідувачів до свого номеру з 07:00 години до 23:00 години. В разі, якщо відвідувач залишився в Номері Готелю «VillaFamilia» після 23:00 години, Гостю необхідно доплатити різницю. 5.9.7. Гість зобов’язаний відшкодувати збитки Готелю «VillaFamilia» у випадку втрати або пошкодження майна Готелю «VillaFamilia», а також відповідає за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією Готелю «VillaFamilia». Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Готелю.
5.10. Відповідальність Гостя 5.10.1. У випадку втрати або пошкодження Гостем майна Готелю «VillaFamilia» складається Акт нанесення матеріальної шкоди Готелю «VillaFamilia» (надалі - Акт). 5.10.2. В Акті обов'язково повинні міститися наступні відомості: - дата складання Акта; - час складання Акта; - перелік осіб з боку Готелю «VillaFamilia», що беруть участь в огляді номеру/будинку; - прізвище, ім'я, громадянство та паспортні дані Гостя; - період проживання Гостя у номері; - перелік майна, яке було пошкоджено/втрачено, опис пошкоджень; - вартість збитків внаслідок втрати/пошкодження майна. 5.10.3. Акт підписується зі сторони Готелю «VillaFamilia» членами комісії, що брали участь в огляді номеру, та Гостем. 5.10.5. Якщо при виїзді Гостя з Готелю «VillaFamilia» не було виявлено факту втрати та/або пошкодження майна Готелю «VillaFamilia», а такий факт було виявлено протягом 7 (семи) календарних днів після дати виїзду Гостя з Готелю «VillaFamilia», або Гість відмовляється від підписання Акту, Акт вважається складеним належним чином без підпису Гостя за умови підписання свідком. 5.10.6. Гість зобов'язаний відшкодувати Готелю «VillaFamilia» вартість пошкодженого/втраченого майна, перелік та вартість якого вказані у Акті, у розмірі, вказаному в Акті, шляхом оплати готівкою або платіжною картою. 5.10.7. У випадку, якщо оформлення проживання Гостя було здійснено через третю особу, Гість та така третя особа несуть солідарну відповідальність за майно Готелю «VillaFamilia», що було втрачене/пошкоджене таким Гостем. 5.10.8. Якщо при виїзді Гостя із Готелю «VillaFamilia» буде виявлено, що Гість втратив та/або пошкодив майно Готелю «VillaFamilia», Гість, на підставі Акту, складеного згідно з п. 5.10.1 даних Правил, зобов'язаний сплатити готівкою або платіжною карткою вартість втраченого та/або пошкодженого майна Готелю «VillaFamilia».
5.11. Правила проживання з тваринами:5.11.1 Заїзд, відпочинок, відвідування Готелю «VillaFamilia» з тваринами суворо заборонено. У випадку, коли гість заїхав з твариною таємно, штраф складає 20000грн. та передчасне виселення такого гостя.